Інформаційна кампанія «Вироблено в Луцьку» триватиме протягом кількох місяців.
Про це повідомляють на веб-сайті Луцької міськради.
29 липня у Центрі надання адміністративних послуг відбулася робоча нарада з представниками торговельних мереж та представниками бізнесу щодо запровадження інформаційної кампанії з підтримки місцевого товаровиробника «Вироблено в Луцьку». У заході взяли участь директор департаменту економічної політики Борис Смаль, начальник управління розвитку підприємництва та реклами Наталія Рибай та працівники виконавчих органів Луцької міської ради.
Зазначається, що протягом останніх місяців, у зв’язку з пандемією гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом COVID 19, введенням карантинних заходів, суб’єкти підприємницької діяльності Луцької міської територіальної громади вимушено терплять збитки та потребують підтримки з боку держави та органів місцевого самоврядування. Спостерігається зменшення ділової активності, спад продажу товарів, тимчасове вивільнення працівників. Як наслідок – зменшуються надходження до міського бюджету.
Нещодавно, до Луцької міської ради звернулись підприємці та виробники із проханням підтримати місцевого виробника, і, як наслідок, розробили проект інформаційної компанії «Вироблено у Луцьку». Передбачається, що акція триватиме 2-3 місяці, впродовж яких на постійній основі задіють візуально-інформаційні методи.
Одним із таких методів стане розміщення спеціальних цінників, наклейок та інших інформаційних повідомлень, брендованих написами «ЛУЦЬКЕ!» чи «Вироблено в Луцьку!». Також будуть задіяні інші інструменти підтримки: компенсація місцевим виробникам за участь у виставках, ярмарках, конференціях як по Україні, так і за кордоном, розроблено портал місцевих товарів, тощо. В рамках кампанії товаровиробники також матимуть можливість отримати компенсацію за участь у виставках/ярмарках за кордоном та безкоштовно брати участь у виставках, що проводяться на території Луцької ОТГ.
Під час наради посадовці обговорили із підприємцями наявні напрацювання та концепції, вислухали їх пропозиції та відповіли на запитання. Продовження обговорення відбудеться за тиждень, після напрацювання додаткових ідей та нюансів.