Вживані польські тролейбуси коштували Луцьку дешевше, ніж половина нового вітчизняного.
Про це пише газета «Луцький замок».
Десять люблінських тролейбусів «єльчі», яким приблизно по 20 років, курсують зараз у Луцьку на головних маршрутах.
Як зауважив головний інженер ЛПЕ Василь Хом’як, «секонд-хенду» нема чого соромитися: поляки свого часу теж купували техніку, яка була у вжитку в інших європейських країнах. А зараз, коли Польща має розвинену економіку і можливість придбати новий транспорт, поляки зичать Україні того ж і кажуть, що лучани купуватимуть ще кращу техніку ніж та, що є зараз у Любліні.
Новий вітчизняний тролейбус коштує 1,8 мільйона гривень, а один «єльчі» обійшовся Луцьку всього у 50-60 тисяч гривень. І це разом із розмитненням. У Польщі вони придбані, вважай, за безцінь – 23 тисячі гривень.
За словами Василя Хом’яка, така вигідна пропозиція зумовлена тим, що Люблін – місто-партнер Луцька.
Так, перед продажем тролейбуси капітально відремонтували. Як повідомив начальник техвідділу ЛПЕ Василь Решетовський, на додачу до транспорту поляки передали й запасні частини до нього, серед яких – колеса, диски, барабани та вікна. «Якщо підлатати кузови, то вони точно ще не один рік прослужать», - додав чоловік.
Ремонт такого ж 20-літнього тролейбуса вітчизняного виробництва коштує від 180 до 220 тисяч гривень.
Польські «єльчі» забезпечили й значну економію електроенергії, - зазначив Василь Хом’як.
У липні, кажуть, У Люблінському комунальному підприємстві знову списуватимуть машини 2000-х років випуску. Тож, є нагода знову поповнити луцький електротранспортний парк.