Анастасія Панько, студентка Волинського Національного університету імені Лесі Українки, перемогла у всеукраїнському відборі на проєкт Interexchange Academy.
Його з 2017 року реалізує Klitschko Foundation та Фонд німецького футбольного союзу. Вона взяла участь у програмі міжкультурного обміну з молоддю Німеччини і опанувала метод боротьби із викликами, розроблений особисто Володимиром Кличком. Про це повідомляють у Klitschko Foundation.
«З ранку до вечора ми слухали спікерів, виконували завдання, креативили у командних іграх, і щоразу відкривали щось нове про себе та свої можливості. Найбільше запам'яталися командні челенджі – від створення плакатів до спортивних вправ, де кожен докладав максимум зусиль, і ми разом шукали рішення», – ділиться Анастасія з Луцька.
Мета програми: стерти кордони між молодими людьми з України та Європи, відкрити для молоді нові можливості для розвитку та навчання, щоб вони змогли творити позитивні зміни у своїй країні, спираючись на європейський досвід.
«Для виховання та розвитку молодого покоління потрібні не лише теоретичні знання. Необхідні також навички чемпіонів – дисципліна, вмотивованість та прагнення змінюватись та змінювати світ. Навчальна програма проєкту побудована на методі Володимира Кличка F.A.C.E. the challenge, за яким не перший рік і підприємці, і політики, і спортсмени, і молодь вчаться боротись з викликами на особистому та глобальному рівнях. Для України молодь, що опанує такі навички – стратегічно важлива. Адже саме цим молодим людям відбудовувати і розвивати нашу країну», – зазначає Ангеліна Осадча, директорка Klitschko Foundation.
Спікерами проєкту стали психологи, представники спорту та бізнесу, які поділились навичками створення та управління різноманітними проєктами. 20 представників України разом зі своїми німецькими ровесниками щодня вирішували завдання, які дозволяли їм визначити особисті перешкоди на шляху до мети. Молоді люди вчились боротись із вигоранням, зміною обставин, а також — працювати у команді.
Окрім цього учасники відвідали Бундестаг, німецький парламент, дискутували на суспільно-резонансні теми, аналізували медійний простір Європейського Союзу, порівнювали різноманіття культур Європи.