Протягом 10 червня – 10 липня на адресу міської ради надійшло 1221 телефонне звернення. Про це йшлося під час щовівторкової оперативної наради під керівництвом луцького міського голови Миколи Романюка, – інформує інтернет-видання «Волинська правда». 37% (453 звернення) телефонних повідомлень були викликані відсутністю подачі гарячої води. Ще 48 лучан нарікали на неналежну температуру гарячої води у домівках. 25% (299 звернень) стосувалися діяльності ДКП «Луцькводоканал», з них: 275 звернень – щодо відсутності подачі холодної води через пориви водопроводів та прохання про відновлення водопостачання; 23 звернення щодо ліквідації наслідків затоплення зовнішньої каналізації і ще 1 повідомлення про проведення благоустрою території після виконання ремонтних робіт. Майже 7% (82 дзвінки) надійшло щодо налагодження електропостачання в житлових будинках. Наприклад, 26 червня внаслідок сильних поривів вітру без електропостачання залишилися мешканці будинків на 12 вулицях. У порівнянні з попередніми місяцями протягом червня збільшилася кількість звернень щодо неналежної роботи ліфтів, зокрема, таких дзвінків надійшло 40. Нарікали лучани і на діяльність департаменту житлово-комунального господарства та ЖКП – 11% звернень (136 телефонних дзвінків). Впродовж звітного періоду надійшло 21 телефонне звернення, що стосувалося освітлення вулиць та дворових територій. Деякі лучани також прагнуть, аби влада відремонтувала покрівлі їхніх помешкань.