П’ятий ювілейний фестиваль «Бандерштат» оновив своє оформлення.

П’ятий ювілейний фестиваль «Бандерштат» оновив своє оформлення. Зміна концепції художнього оформлення проводилась для оновлення духу, омолодження і насичення новими тенденціями. Над цим працював член оргкомітету фестивалю, художній директор Захар Ткачук.

 -         Захаре, а який центральний образ фестивалю?

 -         Ну звичайно ж Бандера! Це ж «Бандерштат»! Хоча ми маємо розуміти, що під цим образом вже більше, ніж людина, цей малюнок вже став символом незламного духу і любові до рідної землі.

 -         Які зміни відбулися з його портретом?

 -         Попередні роки образ Бандери був графічним, але ми вирішили, що варто зробити портрет більш виразним, щоб він надихав на патріотизм, перемогу, рух уперед. Тому вирішено було розмістити мальований портрет з серйозним виразом обличчя. На мою думку, це додало йому у виразності. Та й іншого вигляду набув сам фестиваль.

 -         Які мотиви і стиль використовували для оформлення?

 -         Добавлено більше етномотивів. Звичайно ж, присутня українська тематика у вигляді вишиванок, стрічок. Розміщено два прапори: жовто-блакитний і червоно-чорний.  Вони надихають на певний патріотично-український  настрій. Цим оформленням я хотів підкреслити, що Бандера, насамперед, був патріотом! Я намагався зробити стиль фестивалю сприйнятним для усіх верств населення. Були пропозиції щодо зброї, та я відмовився з точки агресивності і можливих провокацій.

 -         Чому був обраний саме етностиль?

 -         Його потрібно розвивати і підтримувати, бо з часом він втрачається. Це потрібно для популяризації української культури, це наша душа врешті-решт! На сьогодні вишивка, саме українська, входить у моду. Я хочу зробити її популярною насамперед серед молоді, і використання такого підходу, надіюся, принесе свої плоди.

 -         Хтось був проти такої концепції художнього оформлення?

 -         Звичайно, є люди і політичні сили, які проти України, проти Бандери, проти нашого фестивалю. Саме червоно-чорний стяг викликає найбільші нарікання. Були такі звернення до мене, щоб його забрати з усіх полотен, проте цей прапор буде майоріти на фестивалі, і такі заклики - це ніщо інше, як спроба зірвати дійство.

 -         Ви поєднали багато стилів. Для чого, з якою метою?

 -         Для підкреслення кожного з аспектів: патріотизму, УПА, української культури  ну і, звичайно ж, віддали дань сучасній моді, щоб це було цікаво молоді. Людям подобається,  ми отримуємо хороші відгуки.

 -         Що саме підлягало під це оформлення?

 -         Почали ми з сайту. А далі вже група в соціальній мережі «Вконтакті», банери, афіші, листівки тощо. Також ми хочемо випустити книгу-путівник по фестивалю в А6 форматі. В ній розповідатиметься про історію заснування фестивалю, а також історію про героя Бандеру. Буде вміщено концепцію оформлення фестивалю, карту, фото, програму тощо. Книга буде роздаватися учасникам фестивалю.

 -         Як проходитиме реклама фестивалю?

 -         Афіші плануються в цій же концепції оформлення і орієнтовані на те, щоб повідомити про присутні на фестивалі гурти. Вони будуть розіслані  містами Західної України. Розмістимо ще біля 10 бігбордів і сітілайтів по Луцьку. Тим, хто буде долучатись до волонтертва і розвішуватиме афіші, – знижка на вхід.

 -         Дякуємо Вам за чудове та змістовне інтрев’ю, маю надію, що «Бандерштат – 2011» стане важливою подією для України.

 -         Вам теж щиро дякую. І не забудьте: 13-14 серпня, мікрорайон Вишків, фестиваль українського духу ««Бандерштат – 2011», будемо раді бачити всіх!

 -         Захаре, а який центральний образ фестивалю?

 -         Ну звичайно ж Бандера! Це ж «Бандерштат»! Хоча ми маємо розуміти, що під цим образом вже більше, ніж людина, цей малюнок вже став символом незламного духу і любові до рідної землі.

 -         Які зміни відбулися з його портретом?

 -         Попередні роки образ Бандери був графічним, але ми вирішили, що варто зробити портрет більш виразним, щоб він надихав на патріотизм, перемогу, рух уперед. Тому вирішено було розмістити мальований портрет з серйозним виразом обличчя. На мою думку, це додало йому у виразності. Та й іншого вигляду набув сам фестиваль.

 -         Які мотиви і стиль використовували для оформлення?

 -         Добавлено більше етномотивів. Звичайно ж, присутня українська тематика у вигляді вишиванок, стрічок. Розміщено два прапори: жовто-блакитний і червоно-чорний.  Вони надихають на певний патріотично-український  настрій. Цим оформленням я хотів підкреслити, що Бандера, насамперед, був патріотом! Я намагався зробити стиль фестивалю сприйнятним для усіх верств населення. Були пропозиції щодо зброї, та я відмовився з точки агресивності і можливих провокацій.

 -         Чому був обраний саме етностиль?

 -         Його потрібно розвивати і підтримувати, бо з часом він втрачається. Це потрібно для популяризації української культури, це наша душа врешті-решт! На сьогодні вишивка, саме українська, входить у моду. Я хочу зробити її популярною насамперед серед молоді, і використання такого підходу, надіюся, принесе свої плоди.

 -         Хтось був проти такої концепції художнього оформлення?

 -         Звичайно, є люди і політичні сили, які проти України, проти Бандери, проти нашого фестивалю. Саме червоно-чорний стяг викликає найбільші нарікання. Були такі звернення до мене, щоб його забрати з усіх полотен, проте цей прапор буде майоріти на фестивалі, і такі заклики - це ніщо інше, як спроба зірвати дійство.

 -         Ви поєднали багато стилів. Для чого, з якою метою?

 -         Для підкреслення кожного з аспектів: патріотизму, УПА, української культури  ну і, звичайно ж, віддали дань сучасній моді, щоб це було цікаво молоді. Людям подобається,  ми отримуємо хороші відгуки.

 -         Що саме підлягало під це оформлення?

 -         Почали ми з сайту. А далі вже група в соціальній мережі «Вконтакті», банери, афіші, листівки тощо. Також ми хочемо випустити книгу-путівник по фестивалю в А6 форматі. В ній розповідатиметься про історію заснування фестивалю, а також історію про героя Бандеру. Буде вміщено концепцію оформлення фестивалю, карту, фото, програму тощо. Книга буде роздаватися учасникам фестивалю.

 -         Як проходитиме реклама фестивалю?

 -         Афіші плануються в цій же концепції оформлення і орієнтовані на те, щоб повідомити про присутні на фестивалі гурти. Вони будуть розіслані  містами Західної України. Розмістимо ще біля 10 бігбордів і сітілайтів по Луцьку. Тим, хто буде долучатись до волонтертва і розвішуватиме афіші, – знижка на вхід.

 -         Дякуємо Вам за чудове та змістовне інтрев’ю, маю надію, що «Бандерштат – 2011» стане важливою подією для України.

 -         Вам теж щиро дякую. І не забудьте: 13-14 серпня, мікрорайон Вишків, фестиваль українського духу ««Бандерштат – 2011», будемо раді бачити всіх!