11:30, 22 листопада 2016 р.
Хто куди, а лучани на модні вихідні
Хоч і надворі помітно похолодало, проте у Opera Dance Club & Karaoke Restaurant (Lutsk) − гаряче! Два дні поспіль оцінювачі моди мали можливість відвідати Lutsk Fasion Weekend.
Як проходили модні вихідні у Луцьку та чого, за словами одеського модельєра, не вистачає місцевим дизайнерам − читайте у фоторепортажі.
Модники, котрі завітали на захід, насолоджувались колекціями українських дизайнерів та навіть могли придбати у свій гардероб декілька новинок. Другий день модної тусовки міста, продемонстрував поціновувачам моди нові колекції від дизайнерів з Луцька, Києва та Одеси.
Перший, хто відкрив другий і останній день фен- вихідних – бренд «Edelvika». Якщо минулого разу торгова марка українського одягу представляла увазі колекцію з вишивкою, використовуючи елементи народності, то зараз можна було побачити одяг в діловому стилі. Поєднання натурального льону, пастельних бузкових та блакитних відтінків створили стильні образи. Вільні силуети, легкі та ніжні сукні – ось головна ідея колекції весна – літо 2017.
Яскраві кольори, стиль та елегантність продемонстрували представники торгової марки «Marani» у місті Луцьку − магазин «Марія». Концепція одягу − зручність, функціональність та краса. Саме це є необхідним для образу ділової жінки.
Сувора кольорова гама, елегантність в ультрамодних речах – це все у колекції столичного бренду «SewenElewen 7/11». Вона увібрала в себе елементи вуличного, урбаністичного стилю. Родзинкою дизайнерського бачення є те, що вони працюють тільки в чорно – білих та сірих кольорах. Основний акцент – жилети.
Основний слоган наступного бренду «GlamourButik» – мода для дому. Головна мета дизайнерів − внести в буденність жінки трішки краси. Вона представлена у колекції вишуканих халатів, комфортних піжамах та нижньої білизни торгової марки.
Шовк та хутро, гіпюр та трикотаж – поєднання несумісного презентував бренд «RealBrandButik» у колекції “Тепла зима”. Присутні мали можливість на мить поринути в гламурну Італію, стильну Америку та неперевершену Францію.
Z.T (ZhannaTril) розповіла, що дивлячись на колекції ти бачиш те, що дизайнер хоче виразити, зокрема, внутрішній світогляд та погляди на життя. У своїй колекцію Жанна Тріль розкрила свою індивідуальність, вклала частинку себе та зробила її особливою.
На завершення гостям презентували божевільно – креативну колекцію «Alha» одеського модельєра Руслана Хвастова. За словами самого дизайнера, бачення завтрашнього дня – ось особливість його моделей, яку він втілює у своїх колекціях. Його одяг зможуть носити лише сміливі модниці та творчі особистості. Сам дизайнер не любить одяг мас – марки, а віддає перевагу індивідуальним образам.
Також Руслан Хвастов заявив, що луцькі модельєри бояться у своїх колекціях порушувати стереотипи.
Анна Тріль в одязі від Руслана Хвастова
«Для того, аби глядач оцінив ідею дизайнера, актуальність одягу не тільки сьогодні, а й через декілька років потрібно інакше працювати. Адже ще Гальяно говорив, що аби показати стовідсоткову колекцію, у ній має бути 70 % масивних речей та 30 % шоу – варіантів», − зазначив дизайнер.
Окрім того, організатор проекту Анна Тріль, анонсувала проведення у березні 2017 року Lutsk Fasion Weekend для дітей. Отже, незабаром, Луцьк побачить колекції дизайнерського одягу для маленьких модників та модниць.
Текст: Дарина Агафонова
Фото: Любомир Безручко
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
23:40
13 січня
15:42
13 січня
09:49
13 січня
08:08
10 січня
live comments feed...