10:21, 11 березня 2017 р.
Пасажири VS перевізники: у Луцьку обговорили підвищення вартості проїзду (ФОТО)
На громадських слухання щодо здорожчання вартості проїзду у маршрутних таксі не було проголосовано за жодну пропозицію.
Вчора, 10 березня, у луцькому Палаці культури пройшли громадські слухання щодо здорожчання вартості проїзду у маршрутних таксі. На них зареєструвалося 225 лучан.
Було помітно, що представники перевізників готувалися до цього слухання, бо при вході до Палацу культури вони стояли з плакатами на яких було написано: "Підвищення тарифу-це розвиток міста".
На початку слухання секретар Луцької міської ради Юлія Вусенко розповіла про регламент заходу, який передбачав виступи трьох сторін: міської влади, перевізників та громадськості. Головуючим громадських слухань обрали Михайла Шелепа. Також була обрана лічильна комісія, яка складалася з перевізників та пасажирів. Кожен охочий міг підійти до мікрофона та поставити запитання до виступаючих.
Спочатку слово надали представникам міської влади Олександру Озіновичу та заступнику міського голови Сергію Григоренку.
Олександр Озінович розповів, що міська влада проводила власний обрахунок пасажиропотоку, який не збігся з тими результатами, які надали перевізники. Обрахунок проводився за табличним методом: біля передніх і задніх дверей маршрутки сиділи люди, які записували кількість пасажирів, які їдуть за звичайним тарифом, школярів та пільгові категорії пасажирів. За його словами, собівартість перевезення коливається від 2 гривень 28 копійок до 4 гривень 54 копійок, а середня вартість – 3 гривні 88 копійок.
Заступник міського голови Сергій Григоренко сказав, що громадські слухання – це певний майданчик, де перевізники почують про недоліки своєї роботи. Зі слів Григоренка, водії недотримуються графіку руху, не надають квитки, хоча пасажири також в цьому винні. Але він подякував перевізникам за їхню роботу, бо незважаючи на всі проблеми - "місто їздить". Також він сказав, що незважаючи на договори про маршрути, перевізники "йдуть на зустріч" і продовжують маршрути до сіл, з якими об’єднується Луцьк, не відмовляють перевізники і в наданні транспорту, коли він необхідний для проведення різних заходів.
Заступник міського голови зазначив, що процес подорожчання в інших містах розпочався вже давно, проте там він заполітизований. Він погодився, що тариф можна підвищити до 4 гривень, але не до п'яти, як того хочуть перевізники.
За інформацією представника перевізників Юрія Дівицького, по місту курсує 220 автобусів, 30 з яких вже "пережили" капітальний ремонт. За його словами, вартість перевезення прив’язується до вартості палива, запчастин.
"Як можна оновити рухомий склад автобусів, коли автобус марки "Богдан" коштує 1,5-2 мільйони гривень?" - запитує перевізник.
Як сказав представник перевізників, на сьогоднішній день 90 %транспорту потребує капітального ремонту, оновлення рухомого складу немає і якщо не підвищити вартості проїзду – транспорту в місті не буде.
"Не важливо, чи пофарбований автобус, чи ні. Головне, щоб він був технічно справним і безпечним для пасажирів", - підсумував Юрій Дівицький.
Предсталяючи пасажирів, громадський активіст Віталій Затіраха висловив сумніви щодо правильності розрахунків міської ради. Він сказав, що перевізники не ведуть облік пасажиропотоку та завищують вартість пального. За його словами, тариф потрібно знижувати, а не підвищувати.
Депутат міської ради Павло Данильчук сказав, що йому незрозуміло, чому влада має піднімати тариф. Він запропонував протягом 2-3 місяців провести облік пасажиропотоку, а тоді повернутися до обговорення підвищення тарифів. Також Павло Данильчук розповів про необхідність введення в маршрутних таксі електронного квитка.
В ході дискусії було висловлено 9 пропозицій, серед яких - підвищення тарифу до чотирьох гривень та введення електронного квитка, проте жодна з них не була підтримана громадою.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
12:23
Вчора
12:48
23 грудня
live comments feed...