• Головна
  • Український малий бізнес розраховує на знайомих, а не на банки (ІНФОГРАФІКА)
10:23, 3 листопада 2017 р.

Український малий бізнес розраховує на знайомих, а не на банки (ІНФОГРАФІКА)

Український малий бізнес розраховує на знайомих, а не на банки (ІНФОГРАФІКА)

Мале й середнє підприємництво дуже обережно підходить до питання співпраці з фінансовими установами, а молоді підприємці оптимістичніші за старших.

Такий висновок зробили спеціалісти Інституту економічних досліджень та політичних консультацій.

Їх останнє дослідження показує, що 67% усіх малих та середніх підприємств України ніколи не брали кредити у банків. В IT ця частка – 80%. Позики у знайомих – це поширений спосіб залучення фінансів для МСП, особливо у сферах транспорту і зв’язку (35%), сільського господарства (32%), торгівлі і ремонту (30%).

Молоді підприємці в Україні більш оптимістичні, порівняно із старшим поколінням, кажуть в інституті. Три чверті підприємців віком до 35 років працюють у сфері послуг, торгівлі або ремонту. Більшість із них (80%) чекають інформаційної підтримки від держави – створення інфо-ресурсу, де можна було би дізнатися про правила та умови ведення бізнесу. Це – перше місце в рейтингу очікуваних реформ. Молоді підприємці більш оптимістичні, порівняно із старшим поколінням. 17 % молодих підприємців (проти 7% старших) вважають, що діловий клімат в Україні є добрим. І навпаки 30% молодих підприємців (проти 47% старших) вважають діловий клімат поганим.

Український малий бізнес розраховує на знайомих, а не на банки (ІНФОГРАФІКА), фото-1

Українська молодь не довіряє політикам, але покладається на громадян (ІНФОГРАФІКА)

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#бізнес #кредит #позика
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...