17:24, 27 листопада 2017 р.
Лучан навчали писати ефективні тексти
Денис Каплунов - один з найкращих копірайтерів України навчав техніці написання ефективних текстів у Луцьку на тренінгу від AAgency.
Спікер назвав аудиторії основні функції, які повинен виконувати кожен текст:
- зацікавити;
- пояснити;
- довести.
Писати потрібно не те, що хочеться, а те, що хочуть читати.
Копірайтер ознайомив лучан зі структурою текстів, які підвищують продажі:
12 кроків до створення ефективних текстів:
1. Противна стилістика
Ніхто не читає тексти, які написані неграмотно та незрозуміло. Уникайте штампів, лексики обмеженого вживання, незрозумілих конструкцій та наукового стилю.
2. Не використовуйте пусті фрази:
- Ми відповімо найближчим часом;
- Це досить цікава пропозиція;
- Як показує співпраця з одним клієнтом;
- Ми швидко підготуємо необхідний пакет документів;
- Ми лідери ринку протягом довгого часу;
- Версія не потребує доведення;
- Наші тарифи вас приємно здивують.
3. Викорінюйте канцеляризми
Наприклад: "Галузь медицини, предметом вивчення якої є хвороби центральної і периферичної нервової системи називають неврологією".
Зазвичай тексти пишуть для широкого кола читачів, тож уникайте слів, які не несуть смислового навантаження і не допомагають зрозуміти написане.
4. Не потрібно часто використовувати займенник "Ви"
Наприклад: "Дякуємо за Ваше бронювання квартири на ... . Нижче Ви можете побачити деталі Вашого бронювання і контактну інформацію власника. Будь ласка, зв'яжіться з нами для організації Вашого поселення".
5. Даремний егоїзм
- Команда професіоналів;
- Компанія, яка динамічно розвивається;
- Індивідуальний підхід;
- Один із лідерів на ринку;
- Повний спектр послуг.
Вживаючи наведені фрази ви лише розхвалюєте власну "компанію", "команду". Клієнти не читають тексти, де немає жодної корисної інформації.
6. Пасивний копірайтинг
- Мультиварка була зібрана у Франції.
- Запрошення надруковано на дорогому папері.
- Наша компанія була визнана переможцем у номінації "Дебют року".
Позбавляйтесь від пасивних форм у реченнях, замінюючи їх активними: Мультиварку зібрали у Франції.
7. Пишіть в теперішньому часі
- Всього один день і ви скорочуєте кількість відмов.
- Ви економите 100 гривень на кожному кубометрі.
Важливо не годувати потенційних покупців обіцянками, то ж не пишіть у майбутньому часі, адже це лише викликає недовіру.
8. Слова, які зупиняють продажі:
9. Акуратніше з початковими фразами:
- Прийнято вважати...
- Річ у тім, що...
- Хочеться відзначити...
- Ні для кого не секрет...
- Ви отримали цей лист тому, що...
10. Впевненість і самовпевненість
Впевненість у тексті підвищує його ефективність.
- Ми впевнені, що наша пропозиція допоможе вам оптимізувати свій вклад.
- Ми знаємо, що такі умови вам не може запропонувати ні один банк.
11. Негатив - ознака невпевненості.
- Не варто відтягувати прийняття рішення.
- Встановлюйте собі "Клієнт-Банк" і вам більше не потрібно переживати.
Слова з часткою "не" у читачів викликають негатив, тому варто уникати їх у текстах.
12. Позитивна метамова
- Дорогий ресторан - ресторан для особливих випадків.
- Довга доставка - акуратна і конфіденційна доставка.
Замінюйте вирази, що несуть негативний сенс.
Орієнтуйтесь тільки на аудиторію, з якою хочете працювати. Це ваші потенційні клієнти.
На такі особливості радив звернути увагу Денис Каплунов власникам бізнесу, копірайтерам, SEO- й SMM-спеціалістам та тим, хто лише починає писати тексти.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
12:23
Вчора
12:48
23 грудня
live comments feed...