• Головна
  • "Ми не виходимо онлайн, ми живемо онлайн", - експерт Віктор Пашула про розвиток медійного ринку
14:40, 27 грудня 2017 р.

"Ми не виходимо онлайн, ми живемо онлайн", - експерт Віктор Пашула про розвиток медійного ринку

Які види медійної реклами будуть найефективніші у 2018 році? Що найкраще спрацює для невеликого бізнесу та регіональних медійних сайтів у сфері інтернет-маркетингу? Журналістка 0332.ua запитала про це у РR директора "Dnipro Development Agency" Віктора Пашули.

"Ми не виходимо онлайн, ми живемо онлайн", - експерт Віктор Пашула про розвиток медійного ринку, фото-1

- А хіба медіа - не бізнес? Хіба й ті, й інші не оперують в своїй комерційній діяльності економічними термінами «прибуток», «окупність», «планування», «бюджет». До речі, щодо останнього, то він повинен бути прийнятим, не як в нашому парламенті «під ялинку», а не пізніше листопада – тож, і тренди-прогнози на рік прийдешній щодо інтернет-реклами повинні були бути включені заздалегідь.

А що об'єднує і медійні сайти, і бізнес, не дивлячись на розмір, в digital-маркетингу? Звичайно, Його Величність – контент. І ось тут, як раз, на перший план виходять так звані «мікромоменти», спроможність задовольнити потреби споживача в отриманні достовірної інформації незалежно від часу і місця розташування. Бо, згідно з дослідженням "Think with Google", всякий раз, коли настає потреба дізнатися про щось, 96% користувачів прагнуть до своїх смартфонів для проведення необхідних досліджень в цей самий момент – знаходження на карті, час роботи, як дістатися, відгуки, швидкість відповіді тощо. Саме на цьому акцентували увагу представники Google Україна під свої семінарів «Цифрове перетворення» областями – ми не виходимо онлайн, ми живемо онлайн. І про це треба завжди пам’ятати.

Але текстовий контент, навіть, якщо він написаний дотепним seo-копірайтером, мертвий контент. Адже візуалізація зараз важливіша, ніж будь-коли. І це не лише картинки "мімішних" цуценят або макрофотографії вишуканих страв. Мова йде більш про відео, завдяки якому люди краще сприймають і запам'ятовують інформацію. І ще бажаніше – із застосуванням інтерактивних елементів, нативної реклами. До речі, ви знали, що згідно з даними аналітиків Polar і BI intelligence, показники клікабельності преміальних нативних оголошень на мобільних гаджетах в чотири рази вищі, ніж кліки  ненативних медійних оголошень? Бо вони включають певні запрограмовані емоції – «як я міг про це забути, дяка за нагадування».

Та у бажанні «осягнути неосяжне» важливо не забути про те, що пріоритет повинен бути не за масовим, а за персоналізованим і клієнтоорієнтованим контентом. Таргетинг таргентингом, а вміння побачити персоналізований досвід кожного клієнта – передусім.

Статичний сайт – це вже минуле. Його динамічний «брат» з продуманим планом автоматизації маркетингу, з аналітичним комплексом збору інформації поведінки користувачів за різними параметрами – ось сьогодення і найближче майбутнє.

І тут без вливання інвестицій в розробників якісного динамічного контенту не обійтись. Ось тоді-то і з'явиться бажана армія агентів впливу, яка понесе «прапор» в маси, масштабуючи вашу інформацію з акцентованим закликом.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Реклама #інтернет #маркетинг #інтернет-маркетинг #медіа
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...